Пилиповицький ДНЗ

Головна | Реєстрація | Вхід
Середа, 26.02.2020, 07:19
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Хто відвідував наш сайт?
Всього відповідей: 22
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

ЗАКЛАД   ДОШКІЛЬНОЇ  ОСВІТИ  "КАЛИНКА"

Засновник: Пилиповицька сільська рада

Заснований: на підставі рішення двадцять другої сесії шостого скликання Пилиповицької сільської ради від 21 червня 2013 року

Форма власності: комунальна

Пилиповицький ЗДО розпочав свою роботу 22 листопада 2013 року на базі Пилиповицької ЗОШ І-ІІІ ступенів.  В закладі функціонувала 1 різновікова група з короткотривалим (4 години) режимом перебування.

10 жовтня 2016 року заклад дошкільної освіти було переведено в типовий.

У дошкільному закладі функціонує 3 групи загального розвитку та група соціально-педагогічного патронату. Молодша та середня групи розміщуються в приміщенні ЗДО, старша група в орендованому приміщенні Пилиповицької ЗОШ І-ІІІ ступенів.

Територія обслуговування: 4 населені пункти (с.Пилиповичі, с.Анета, с.Городище, с.Майстрів)

Списковий склад на 01.01.2020 року - 56 дітей.

Заклад дошкільної освіти працює за п'ятиденним робочим тижнем.

Вихідні дні: субота, неділя, святкові дні.

Щоденний графік роботи дошкільного закладу: з 7.45 – 18.15.

В ЗДО забезпечується гнучкий режим перебування дітей за потребою їх батьків. Старша група функціонує за 6 годинним режимом перебування (з дворазовим харчуванням).

Організована навчально-пізнавальна діяльність здійснюється відповідно до освітніх ліній Базового 
компоненту дошкільної освіти та освітніх завдань Програми розвитку дитини "Українське дошкілля". 
Навчально-виховну роботу здійснюють 6 педагогів.

Мова навчання – українська.

Для кожної вікової групи обладнано ігрові майданчики з тіньовими навісами, пісочниками, малими ігровими формами. Ігрові майданчики розмежовані квітниками.

Навчальний рік у дошкільному закладі починається 1 вересня і закінчується 31 травня наступного року. З 1 червня до 31 серпня (оздоровчий період) у дошкільному закладі проводиться оздоровлення дітей.

Директор закладу дошкільної освіти

Директор здійснює загальне керівництво закладом. Вона займається комплектуванням груп дітьми відповідно до їх віку, індивідуальними особливостями та запитами батьків, підбирає кадри, керує педагогами, і обслуговуючим персоналом. Крім того, директор відповідає за раціональне використання бюджетних асигнувань. Займається методичною роботою з педагогічними працівниками та організує весь навчально-виховний процес.

Батьки можуть звертатися до директора за консультаціями і вносити власні пропозиції щодо покращення роботи з дітьми, а зокрема, пропозиції щодо організації додаткових послуг. Батьки також в праві вимагати від неї, щоб очолюваний нею колектив забезпечував дитині належний догляд, виховання та навчання, охорону і зміцнення здоров'я - відповідно до умов договору.

Завідувач господарства керує роботами по господарському обслуговуванню дошкільного закладу. Стежить за станом приміщень, займається закупівлями меблів, посуду, обладнання та харчових продуктів. Керує роботами з доброустрою та озеленення території, стежить за виконанням протипожежних заходів та інших умов безпеки дітей і дорослих.

Вихователь (вихователька) - педагог, безпосередньо відповідальний за життя і здоров'я довірених йому дітей. Вихователька планує та проводить заняття, ігри, прогулянки та розваги відповідно до віку дітей. Створює умови в групі для успішної реалізації навчально-виховного процесу. Спільно з музичним керівником готує свята, розважальні заходи. Керує роботою помічника вихователя.

Крім того, вихователь веде роботу з батьками з питань виховання дітей у сім'ї, залучає їх до активної співпраці з дошкільним закладом.

Музичний керівник відповідає за музичне виховання. Організовує та проводить музичні заняття, музичні ранки, розваги. Виявляє музично обдарованих дітей і займається з ними індивідуально і в групі. Бере участь у проведенні ранкової гімнастики, розваг, забезпечує музичний супровід організованих ігор дітей у 2-ій половині дня, проводить музичні, театралізовані та ритмічні ігри.

Медична сестра контролює санітарно-епідемічний режим у дитячому закладі, а також стежить за дотриманням режиму дня та харчуванням дітей. Веде щоденний облік дітей, відсутніх через хворобу, ізолює хворих дітей. Крім того, медсестра готує дітей до лікарських оглядів і сама бере участь у них, проводить зважування, антропометричні вимірювання дітей.

Складає і розкладає щоденне меню і стежить за якістю приготування страв. Щодня знімає пробу готових страв і закладає її на зберігання згідно з вимогами СЕС. Стежить за виконанням графіка отримання їжі групами й проводить щоденний обхід груп, перевіряючи організацію харчування в групах.

Помічник вихователя допомагає вихователю в організації освітнього процесу і разом з вихователем відповідає за життя і здоров'я вихованців. Помічник вихователя приносить з кухні їжу і здійснює роздачу, потім прибирає і миє посуд, слідкує за вмиванням дітей; в старших групах організовує сервування дитячих столів. Допомагає вихователю виводити дітей на прогулянку і заводити їх у групу, роздягати малюків перед тихою годиною й одягати після сну. Готує все необхідне для проведення занять, бере участь в організації занять, ігор дітей.

Відповідає за чистоту в приміщеннях, два рази на день вона проводить вологе прибирання в групі. Відповідно до вимог проводить санітарну обробку посуду, іграшок. Стежить за чистотою постільної білизни, рушників, змінює їх у міру забруднення, допомагає вихователю у проведенні гігієнічних процедур з дітьми.

До кого звернутися?

Всі педагоги дошкільного закладу повинні мати вищу педагогічну або середню спеціальну освіту. У директора освіта повинна бути вищою. До будь-якого співробітника дитячого саду батьки можуть звернутися з питаннями та отримати кваліфіковану відповідь.

Вихователь може відповісти на питання, що стосуються організації дозвілля дітей вдома, розповісти про програми та методи роботи, які використовуються в дошкільному навчальному закладі, про те, що повинна знати і вміти дитина до певного віку, порадити, які книги та іграшки варто купувати малюкові.

Помічник вихователя відповість на питання, що стосуються культурно-гігієнічних навичок, апетиту дитини, пояснить, коли і як проводиться провітрювання в групі.

Режим роботи

У кожного фахівця в дитячому саду є свій графік роботи.

Директор працює в режимі ненормованого робочого дня за графіком, який зазвичай складений так, щоб можна було контролювати роботу всіх структурних підрозділів. Таким чином, робочий день керівника може починатися і о 8, і о 9 годині ранку, а закінчуватися відповідно і в 17, і 18 годині вечора.

У вихователя шестигодинний робочий день. Перша зміна триває з 8.00 до 14.00.

Музичний керівник працює за графіком, який залежить від музичних занять у групах.

Сестра медична починає роботу о 7.45. У цей час вона проводить ранкову зустріч, оцінює стан дітей, особливо тих, що прийшли після хвороби і були в контакті з інфекційними хворими.

Всі співробітники дитячого саду працюють у тісному контакті один з одним, створюючи найкращі умови для фізичного і психічного життя дитини.

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Лютий 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829
Архів записів
Друзі сайту
  • Новоград-Волинська РДА
  • Новоград-Волинська районна рада
  • Відділ освіти
  • МОН України

  • Copyright MyCorp © 2020 | Створити безкоштовний сайт на uCoz