Пилиповицький ДНЗ

Головна | Реєстрація | Вхід
Четвер, 21.09.2017, 22:31
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Хто відвідував наш сайт?
Всього відповідей: 11
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

                                 Середня група                                                                        

Вихователі  -  Косянчук Вікторія Ігорівна

                              - Потайчук Марія Леонідівна

Помічник вихователя

                             - Семенюк Інна Миколаївна          

     Є група «Ромашка» у нашім садку

     Ніде не знайдеш ти більше таку!

     Тут казка живе, тут веселковий рай,

     Тут сміху дитячого б’є водограй.

     Тут творчість гніздечко звиває своє,

     Тут Логіка дітям знання дає.

     Тут Дружба заспівує пісню дзвінку,

     Щоб діти щасливо росли у садку.

В групі виховується - 18 дошкільників (7 дівчаток, 11 хлопчиків)  Вік дітей : 4 - 5 років   

Особливості  розвитку дітей середнього віку

Соціальний та емоційний розвиток

Чотири роки: пишається своїми досягненнями, може вигадувати деякі успіхи, оскільки в цей час домінує розвиток уяви, розв’язує конфлікт з товаришами шляхом переговорів, зміни учасників або переконання.

Чотири роки і шість місяців: демонструє самовпевненість і рішучість під час виконання завдань, розповідає про нещодавні успіхи і події; хоче перебувати в товаристві інших людей, обережно використовує речі, що належать іншим людям, припиняє невідповідну поведінку після першого нагадування.

П’ять років: має кількох друзів, можливо, одного особливого друга чи подругу, хвалить, підтримує іншу дитину або допомагає їй.

Уміння гратися і брати участь у груповій діяльності

Чотири роки: виконує прості доручення, грає у прості настільні ігри за сторонньої допомоги, рольові ігри наближені до реальності, увага приділяється дрібним деталям, часу, місцю тощо, кооперується в іграх з іншими дітьми, дотримуючись правил і не сварячись.

Чотири роки і шість місяців: дає словесні вказівки під час ігор, чергується у грі без втручання дорослих, грає певні ролі в уявних іграх з іншими малятами.

П’ять років: бере участь в іграх з розподілом ролей і прийняттям групових рішень, виконує якийсь хатній обов’язок після нагадування, активно грається з іншими дітьми.

Фізичний розвиток (розвиток моторики великих і малих рухів)

Чотири роки: стоїть на опорній нозі протягом десяти секунд, проходить півтора метра вперед, ставлячи ступні впритул модна до одної, щоб пальці торкалися п’ят, переступає назад, ставлячи ступні впритул одна до одної, щоб пальці торкалися п’ят, підстрибує, спускається сходами, ставлячи ноги через сходинку, підстрибує на двох ногах на місці і просувається вперед, підбігає галопом, стрибає вперед десять разів, стрибає назад один раз, виконує переворот уперед, виконує скоординований удар ногою по м’ячу, замахуючись ногою і відводячи назад руку, обома руками ловить м’яча, кинутого з відстані півтора метра, кидає однією рукою маленького м’ячика особі, що стоїть за 1,2-1,5 метра від неї; будує башти з одинадцяти кубиків, вміє користуватися олівцем, зубною щіткою, малює зрозумілі малюнки на теми, важливі для дитини, робить відповідні рухи пальцями і руками під час ігор із жестикуляцією, розстібає ґудзики, зав’язує шнурки, малює (копіює) квадрат, малює деякі букви.

П’ять років: стоїть на другій (не опорній) нозі протягом десяти секунд, ходить по розмічених лініях уперед, назад і вбік, стрибає назад два рази без затримки, долає відстань два метри, підстрибуючи на одній нозі, робить два (або більше) скоординованих кроки перед ударом ногою по м’ячу, ловить тенісного м’яча обома руками, кидає м’яч з поворотом тіла і кроком уперед, уміє стрибати на одній нозі на місці і просуваючись вперед, ходити на носках, ловити предмети кистями рук, кидає рухом кисті і ротацією тулуба, самостійно гойдається, має чітко визначений пріоритет у використанні рук (правша, лівша), пише (вимальовує друкованими літерами) своє ім’я, будує башти з двадцяти кубиків, розфарбовує контурні малюнки, правильно тримає олівець великим, вказівним та середнім пальцем, малює людей із зображенням волосся та носа, малює (копіює) прямокутники і трикутники, вирізає з паперу пості фігури.

Навички самообслуговування

Чотири роки: знімає светра, одягається без допомоги, робить спроби зав’язати черевики, контролює всі природні потреби і самостійно йде до туалету, чистить зуби під наглядом, за потреби витирає носа.

П’ять-шість років: зав’язує черевики, самостійно одягається, прикриває рукою рота під час кашлю або чхання, чистить зуби без сторонньої допомоги.

Комунікативні вміння (вміння говорити і розуміти сказане)

Чотири роки: розуміє деякі сполучники, визначає знайомі іменники, ставить запитання, що починається з «коли» і «як», питає про значення слів, виконує три не пов’язані між собою вказівки, діючи в правильній послідовності, вказує на груди, п’яти, щиколотки, щелепи, називає зелений, жовтий, оранжевий і пурпуровий кольори, розуміє вищі ступені, як-от: великий, більший, найбільший, розуміє послідовність подій, про які розповідають, використовує минулий час дієслів, прислівника.

Чотири роки і шість місяців: може визначити розбіжності між предметами, може визначити схожі риси об’єктів, називає так частини тіла, як груди, п’яти, щиколотки, щелепи; називає коричневий, чорний, рожевий, білий і сірий кольори, використовує неправильні форми іменника і дієслова, демонструє різні способи використання мови: для надання й одержання інформації, висловлення думок та поглядів тощо.

П’ять років: використовує речення з п’яв слів, бере участь у діалогах, не намагаючись перетворити їх у монологи, використовує слова «вчора» і «завтра», відповідає на телефонні дзвінки, запам’ятовує і передає прості повідомлення, може повторити речення з дев’яти, десяти слів, уміє скласти розповідь за картинкою, відрізняє казки від реальних історій, мова плавна, розбірлива (у частини дітей зберігається неправильна артикуляція деяких звуків, зазвичай відповідає на одне із запитань під час 10-15 хвилинного групового заняття).

Пізнавальний розвиток

Чотири роки: вказує на коричневі, чорні, рожеві, сірі предмети, коли просять це зробити; називає колір зелених, жовтих і пурпурних предметів, коли на них указують; розрізняє трикутники, прямокутники і ромби; називає кола і квадрати, коли на них указують; розуміє поняття: швидко/повільно, багато/мало, товстий/тонкий, широкий/вузький; розуміє поняття напрямку: вгору/вниз, уперед/назад, до/від, високо/низько, над/під, між; уміє групувати предмети за класами (одяг, посуд, тварини та ін.); класифікує зображення знайомих об’єктів: харчових продуктів, страв, людей, домашніх тварин; знає, що треба робити, коли розв’язані шнурки на черевиках, коли хочеться пити, коли є бажання піти надвір, коли йде дощ; пояснює, навіщо нам потрібні ключі, холодильники, літаки; торкається чотирьох-семи предметів і рахує їх; знає послідовність п’яти щоденних занять і каже, коли має відбутися кожне з них; уважний; запам’ятовує вірші, що відповідають віку – швидко чи повільно після повторення.

Чотири роки і шість місяців: називає колір коричневих, чорних, рожевих, сірих і білих предметів, коли на них указують, вказує на трикутники, прямокутники і ромби, коли просять це зробити, знає назву своєї вулиці і міста, називає три головні ідеї оповідання.

П’ять років: називає трикутники, прямокутники і ромби, коли на них указує; розуміє поняття напрямку: центр/круг, зліва/справа; класифікує числівники, книжки, фрукти й овочі; пояснює, що треба робити у разі пожежі; пояснює, навіщо потрібні годинники; візуально розрізняє схожі фігури і великі літери; декламує абетку від А до Я; розрізняє великі літери (А-Я); вказує на великі літери, коли їх називають (А-Я); називає великі літер, коли на них указують; візуально розрізняє схожі малі літери; розрізняє малі літери від А до Я; вказує на малі літери від А до Я, коли їх називають; називає малі літери від А до Я, коли на них указують; може розрізняти і читати добре знайомі слова в школі та інших місцях; пояснює, які обов’язки виконують лікарі, медичні сестри, пожежники, міліціонери, листоноші, дантисти; знає, куди треба звертатися по допомогу в разі хвороби, де можна придбати їжу, ліки, де можна побачити тварин на зразок тигра або ведмедя; називає вулиці, номер будинку; називає своє ім’я, прізвище, вік; пише своє ім’я і прізвище; пише (вимальовує) великі та малі літери; рахує до двадцяти; розрізняє числівники від 1 до 20; розуміє поняття: перший, другий, останній; знає, де розташовані стрілки годинника під час тих чи інших занять; може завершити чотири речення з протилежними аналогіями на зразок: «Лід холодний, вогонь…»; передбачає реалістичне закінчення події чи оповідання; досить точно переказує оповідання, викладене в книжці з малюнками; малює чоловічка з 5-6 деталей по пам’яті.

Ми розглянули загальні закономірності та тенденції психічного розвитку дитини в чотири-п’ять років. Можливо, перераховані норми відрізняються від характерних особливостей Вашої дитини, оскільки вони носять індивідуальний характер. В основному ці норми визначаються з метою розвитку та корекції.

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
Друзі сайту
  • Новоград-Волинська РДА
  • Новоград-Волинська районна рада
  • Відділ освіти
  • МОН України

  • Copyright MyCorp © 2017 | Створити безкоштовний сайт на uCoz