Пилиповицький ДНЗ

Головна | Реєстрація | Вхід
Понеділок, 12.11.2018, 20:32
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Хто відвідував наш сайт?
Всього відповідей: 18
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

ЗАКЛАД   ДОШКІЛЬНОЇ  ОСВІТИ  "КАЛИНКА"

Засновник: Пилиповицька сільська рада

Заснований: на підставі рішення двадцять другої сесії шостого скликання Пилиповицької сільської ради від 21 червня 2013 року

Форма власності: комунальна

Пилиповицький ЗДО розпочав свою роботу 22 листопада 2013 року на базі Пилиповицької ЗОШ І-ІІІ ступенів.  В закладі функціонувала 1 різновікова група з короткотривалим (4 години) режимом перебування.

10 жовтня 2016 року заклад дошкільної освіти було переведено в типовий.

У дошкільному закладі функціонує 3 групи загального розвитку та група соціально-педагогічного патронату. Молодша та середня групи розміщуються в приміщенні ЗДО, старша група в орендованому приміщенні Пилиповицької ЗОШ І-ІІІ ступенів.

Територія обслуговування: 4 населені пункти (с.Пилиповичі, с.Анета, с.Городище, с.Майстрів)

Списковий склад на 01.09.2017 року - 59 дітей.

Заклад дошкільної освіти працює за п'ятиденним робочим тижнем.

Вихідні дні: субота, неділя, святкові дні.

Щоденний графік роботи дошкільного закладу: з 7.45 – 18.15.

В ЗДО забезпечується гнучкий режим перебування дітей за потребою їх батьків. Старша група функціонує за 6 годинним режимом перебування (з дворазовим харчуванням).

Організована навчально-пізнавальна діяльність здійснюється відповідно до освітніх ліній Базового 
компоненту дошкільної освіти та освітніх завдань Програми розвитку дитини "Українське дошкілля". 
Навчально-виховну роботу здійснюють 6 педагогів.

Мова навчання – українська.

Для кожної вікової групи обладнано ігрові майданчики з тіньовими навісами, пісочниками, малими ігровими формами. Ігрові майданчики розмежовані квітниками.

Навчальний рік у дошкільному закладі починається 1 вересня і закінчується 31 травня наступного року. З 1 червня до 31 серпня (оздоровчий період) у дошкільному закладі проводиться оздоровлення дітей.

Директор закладу дошкільної освіти

Директор здійснює загальне керівництво закладом. Вона займається комплектуванням груп дітьми у відповідності з їх віком, індивідуальними особливостями та запитами батьків, підбирає кадри, керує педагогами, і обслуговуючим персоналом. Крім того, директор відповідає за раціональне використання бюджетних асигнувань. Займається методичною роботою з педагогічними працівниками та організує весь навчально-виховний процес.

Батьки можуть звертатися до директора за консультаціями і вносити власні пропозиції щодо покращення роботи з дітьми, а зокрема, пропозиції щодо організації додаткових послуг. Батьки також в праві вимагати від неї, щоб очолюваний нею колектив забезпечував дитині належний догляд, виховання та навчання, охорону і зміцнення здоров'я - відповідно до умов договору.

Завгосп керує роботами по господарському обслуговуванню дошкільного закладу. Стежить за станом приміщень, займається закупівлями меблів, посуду, обладнання та продуктів харчування. Керує роботами з благоустрою та озеленення території, стежить за виконанням протипожежних заходів та інших умов безпеки дітей і дорослих.

Вихователь (вихователька) - педагог, безпосередньо відповідальний за життя і здоров'я довірених йому дітей. Вихователька планує та проводить заняття, ігри, прогулянки та розваги відповідно до віку дітей. Створює умови в групі для успішної реалізації навчально-виховного процесу. Спільно з музичним керівником готує свята, розважальні заходи. Керує роботою помічника вихователя.

Крім того, вихователь веде роботу з батьками з питань виховання дітей у сім'ї, залучає їх до активної співпраці з дошкільним закладом.

Музичний керівник відповідає за музичне виховання. Організовує та проводить музичні заняття, музичні ранки, розваги. Виявляє музично обдарованих дітей і займається з ними індивідуально і в групі. Бере участь у проведенні ранкової гімнастики, розваг, забезпечує музичний супровід організованих ігор дітей у 2-ій половині дня, проводить музичні, театралізовані і ритмічні ігри.

Медична сестра контролює санітарно-епідемічний режим у дитячому закладі, а також стежить за дотриманням режиму дня та харчуванням дітей. Веде щоденний облік дітей, відсутніх через хворобу, ізолює хворих дітей. Крім того, медсестра готує дітей до лікарських оглядам і сама бере участь у них, проводить зважування, антропометричні вимірювання дітей.

Складає і розкладає щоденне меню і стежить за якістю приготування страв. Щодня знімає пробу готових страв і закладає її на зберігання у відповідності з вимогами СЕС. Стежить за виконанням графіка отримання їжі групами і проводить щоденний обхід груп, перевіряючи організацію харчування в групах.

Помічник вихователя допомагає вихователю в організації навчально-виховний процесу і разом з вихователем відповідає за життя і здоров'я вихованців. Помічник вихователя приносить з кухні їжу і здійснює роздачу, потім прибирає і миє посуд, слідкує за вмиванням дітей; в старших групах організовує сервіровку дитячих столів. Допомагає вихователю виводити дітей на прогулянку і заводити їх у групу, роздягати малюків перед тихою годиною й одягати після сну. Готує все необхідне для проведення занять, бере участь в організації занять, ігор дітей.

Відповідає за чистоту в приміщеннях, два рази на день вона проводить вологе прибирання в групі. Відповідно до вимог проводить санітарну обробку посуду, іграшок. Стежить за чистотою постільної білизни, рушників, змінює їх у міру забруднення, допомагає вихователю у проведенні гігієнічних процедур з дітьми.

До кого звернутися?

Всі педагоги дошкільного закладу повинні мати вищу педагогічну або середню спеціальну освіту. У директора освіта повинна бути вищою. До будь-якого співробітника дитячого саду батьки можуть звернутися з питаннями та отримати кваліфіковану відповідь.

Вихователь може відповісти на питання, що стосуються організації дозвілля дітей вдома, розповісти про програми та методи роботи, які використовуються в дошкільному навчальному закладі, про те, що повинна знати і вміти дитина до певного віку, порадити, які книги та іграшки варто купувати малюкові.

Помічник вихователя відповість на питання, що стосуються культурно-гігієнічних навичок, апетиту дитини, пояснить, коли і як проводиться провітрювання в групі.

Режим роботи

У кожного фахівця в дитячому саду є свій графік роботи.

Директор працює в режимі ненормованого робочого дня за графіком, який зазвичай складений так, щоб можна було контролювати роботу всіх структурних підрозділів. Таким чином, робочий день керівника може починатися і о 8, і о 9 годині ранку, а закінчуватися відповідно і в 17, і 18 годині вечора.

У вихователя шестигодинний робочий день. Перша зміна триває з 8.00 до 14.00.

Музичний керівник працює за графіком, який залежить від музичних занять у групах.

Медсестра починає роботу о 7.45. У цей час вона проводить ранковий прийом, оцінює стан дітей, особливо тих, що прийшли після хвороби і були в контакті з інфекційними хворими.

Всі співробітники дитячого саду працюють у тісному контакті один з одним, створюючи найкращі умови для фізичного і психічного життя дитини.

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Листопад 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Архів записів
Друзі сайту
  • Новоград-Волинська РДА
  • Новоград-Волинська районна рада
  • Відділ освіти
  • МОН України

  • Copyright MyCorp © 2018 | Створити безкоштовний сайт на uCoz