Пропонуємо обмін досвідом
"На зустріч із весною" математика молодша група
"В гості йде до нас весна" мовлення старша група
Сценарій відкриття ДНЗ "Калинка"
НАВЧАЛЬНА ГРА ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ДИТЯЧИХ ЗАЦІКАВЛЕНЬ
Якщо питання організації діяльності ДНЗ розглядаються і вирішуються на нарадах при завідуючому, то ефективність роботи та перспектива розвитку колективу - це прерогатива педагогічної ради.
Кожна педагогічна рада в ДНЗ «Калинка» працює за планом що є складовою частиною річного плану дошкільного закладу. Щороку в закладі проходить три педради. Кожній педраді передує тематична перевірка за виконанням одного з пріоритетних річних завдань. За наслідками педрад, перевірок оформлюється відповідна документація: довідки, накази, інформації, протоколи.
Успіх педагогічної ради залежить від підготовки і участі в обговоренні поставлених питань всіх членів колективу. Для вихователів початківців обмін досвідом на засіданнях педагогічних рад є особливо цінним, завдяки яким можна навчитись правильним прийомам виховного впливу на дітей, підвищити фаховий рівень, оволодівати новими методиками. Під час підготовки до педагогічних рад опрацьовується методична література, складаються плани доповідей, повідомлень, оформляються виступи, добирається необхідний дидактичний матеріал.
Саме дидактичним іграм, як найефективнішому засобу розвитку дошкільників, було відведено засідання педагогічної ради № 2 за 2019-2020 навчальний рік. Дидактичні ігри підвищують ефективність сприймання дітьми навчального матеріалу, урізноманітнюють їхню навчальну діяльність, вносять у неї елемент цікавості. Нерідко ігри з дидактичними матеріалами є основним засобом навчання і виховання, за допомогою яких вихователь готує дитину правильно сприймати об'єкти і явища навколишнього світу.
Вихователі закладу продемонстрували дидактичні ігри, які вони активно використовують в освітньому процесі.